Rubriky
Nezařazené

Druhé pozastavení reklamní…

aneb reklama nevyžádaná, obtěžující, vlezlá a blbá…

 

Minule jsem rozebíral několik reklam, které mě – takhle před vánoci z nějakého důvodu lezou na nervy. Dnes bych se chtěl pozastavit nad možnostmi obrany.
Nejčastěji dostaneme reklamu do poštovní schránky. Tomu se dá odpomoct relativně snadno. Milou schránku výrazně označíme. Toť litera zákona. A většina distributorů to respektuje. Říkám většina, protože evidentně se občas najde i analfabet. Vrátím se k výraznému výrazně. S menší výrazností klesá i účinnost. Distribuce probíhá většinou velmi rychle a není čas na nějakou detektivní práci.
Dále nám chodí reklama do schránky elektronické. Tam je to ještě snazší. Spamfiltr našeho providera odfiltruje mnoho nevyžádané reklamy automaticky. Pravda, občas odfiltruje i věci vyžádané, ale dá se to většinou zachránit. navíc, vyžádané maily – takové, jejichž zasílání nám je většinou spojené s registrací někam, jde poměrně snadno zas odhlásit.
Dalším druhem je reklama rozhlasová a televizní. i zde je snadná pomoc. Třeba na chvilku přepnout program, či přeladit frekvenci.
A pomalu se dostáváme k jádru pudla. Vidím denně desítky a stovky billboardů. Jak klasických, tak těch nových svítících tabulí. A já se ptám: Jak se proti nim můžeme bránit ? Protože to nevím. Tyto reklamní plochy jsou většinou umisťovány tak, aby byly v zorném poli řidiče. A řidič nemůže zavřít oči, nebo dvacet vteřin koukat jinam. Billboard vidí, i když ho vidět nechce. pozastavil se nad tím někdy někdo ? že to je opravdu, opravdu nevyžádaná reklama bez možnosti odmítnutí ??

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *