Rubriky
Nezařazené

Pozastavení reklamní…

aneb co taky jde – nebo spíš nejde….

 

Všechna možná média nás dnes a denně masírují reklamou. A ta může být poměrně různá. Chytrá, vlezlá, klamavá, pitomá, strašná….takhle by se dalo pokračovat dlouho. Pár mně jich vysloveně upoutalo. Bezkonkurenčně vede „Nesem Vám dlaždičky….“ od keramiky Soukup. Přelaďuju rádio, kdykoli jí slyším. Poměrně tragická je taky reklama na Okay elektro….v posledním půlroce kterákoli….Už formou se mi protiví stejně jako uřvaná ženská na Planeo Elektro. Výborná je na GE Money. „12% za tři roky“…. v čem se to liší od normálního termínovanýho vkladu, u kterého se roční úrok pohybuje kolem 3 – 4%. To už je skoro jako ondy na Comfor. „Čtyřjádrový procesor – 4* větší výkon. Každej kdo tomu trochu rozumí, tak ví, jak je to s výkonem čtyřjader. To je normální oblbování zákazníků. Nechápu, jak to může procházet. Billboardy. Docela mně zabila reklama na Envy. Socha svobody v zimní bundě ještě docela jde, ale Ježíš z Corcovado v bundě, kulichu a lyžema v rukách vypadá jako totální vysmaženej idiot. Jo málem bych zapomněl….Expres Jarda na libku – to je taky halda. Je to vcelku chytré, ač mi to přijde vlezlé. Nebyl jsem si docela jistý, jde-li o reklamu. Docela elita je taky ufon….ta se santou bez práce. Ta rozhlasová verze je mi taky tak nějak protivná Možná proto, že mám ufona v kapse a vim, jak funguje. no…nechme kritiky….
Naopak…docela mně oslovila kampaň nemyslíš – zaplatíš. Na hovada hovadská kampaň…. Akorát mám pocit, že to zacloumá akorát slabšíma náturama, taková ta echt hovada, ta maj přece ochcávku f tédéíčku, těch se to netýká. Tento vůz přece předčí i fyzikální zákony. Ale o dopravě jinde a jindy…..

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *